Dostava i povrat

NAČIN I TROŠAK DOSTAVE

KARNEVAL d.o.o. obavlja dostavu paketa na području Republike Hrvatske.

Trošak dostave naplaćuje se 24 kn za narudžbu manju od 500 kn. Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 500 kn.

Narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati uz plaćanje pouzećem ili karticom šaljemo isti dan, a narudžbe zaprimljene nakon 12 sati, šaljemo sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja općom uplatnicom/ Internet bankarstvom šaljemo nakon što je vaša uplata vidljiva na našem računu i to za uplate vidljive do 12 sati narudžbu šaljemo isti dan (osim vikendom i praznicima), a ostale sljedeći radni dan.

Naručene artikle dostavljamo u roku 1-2 radnih dana od trenutka kada je narudžba Kupca autorizirana, osim ako dostavna služba nema propisani određeni raspored dostave koji se odnosi na vašu adresu.

Ako Kupac u očekivanom vremenu ne primi robu ili bilo kakvu obavijest o isporuci robe, Kupac treba obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele određene radnje, pronašla pošiljka te kako bi se Kupcu poslala nova pošiljka odnosno zamjenska (info@karneval.hr ili tel. 021/669 503). Ukoliko je naručena roba od strane Kupca ispravna i neoštećena, a Kupac ju ne želi primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti nadoknadu svih troškova od Kupca koji su vezani za isporuku proizvoda.

OSOBNO PREUZIMANJE

Narudžbu je moguće osobno preuzeti na našem distributivnom skladištu , na adresi 4. Gardijske 51, 21 000 Split (Kamen) radnim danom od 7 – 15 sati.

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broju telefona 021/ 669 503 , a prilikom preuzimanja ponesite sa sobom kopiju računa koji ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu. Osobno preuzimanje proizvoda u našem skladištu je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.

 

POVRAT I REKLAMACIJE

POVRAT ROBE

  1.         ŠTO TREBATE UČINITI KOD POVRATA ARTIKLA

 

Želite li vratiti artikl koji ste kupili preko naše internetske stranice molimo da nam pošaljete mail na info@karneval.hr, karneval@karneval.hr.

Artikli moraju biti nekorišteni s unutarnjom etiketom.

 

 

  1.        ROK POVRATA

 

14 dana od primitka pošiljke.Tvrtka Karneval ima pravo odbiti povrate koji su primljeni izvan definiranog roka.

 

  1.        PRIMITAK NOVCA

 

Povrat novca izvršiti će se načinom plaćanja upotrijebljenim prilikom kupnje.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon šta nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam poslali nazad. Troškove povrata snosite sami.

 

  1.        PROIZVOD S GREŠKOM

  

                Ukoliko primite artikl s greškom možete nam se obratiti na kontakt telefon 021/669-503 ili 021/669-502. Riješiti ćemo problem u što kraćem roku.

ZAMJENA ROBE

Zamjena robe je moguća u roku od 7 dana od primitka pošiljke.

Zahtjev za zamjenu robe potrebno je poslati zajedno s robom unutar 7 dana od primitka pošiljke na adresu: KARNEVAL d.o.o. , 4. Gardijske 51, 21 000 Split (Kamen)  . Kupac snosi trošak dostave robe prema prodavatelju.

Kupac treba napisati zahtjev o zamjeni robe i naznačiti da li želi proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili potpuno novi proizvod i o tome obavijestiti Prodavatelja na mail info@karneval.hr i priložiti pismeni zahtjev uz vraćenu robu.

Kupac je dužan vraćenu robu dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, a proizvod ne smije biti korišten, opran ili oštećen. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju zamjena nije moguća.

REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na reklamaciju robe koja ima tvorničku grešku ili u slučaju oštećenja koja nisu nastala u transportu te nisu mogla biti vidljiva pri provjeri pošiljke prilikom preuzimanju u roku 48 sati od zaprimanja robe.

Reklamacije se šalju isključivo pismenim putem na mail  info@karneval.hr  . Kod pisanje reklamacije potrebno je navesti broj narudžbe, razloge reklamacije te priložiti fotografiju  kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.

U slučaju opravdane reklamacije omogućujemo raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjene proizvoda

Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Kupac ima pravo sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljen na daljinu i ugovora sklopljenim izvan poslovnih prostorija. U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Rukovanje/ korištenje podrazumijeva nošenje ili isprobavanje kostima i karnevalskih dodataka te ih  iz higijenskih razloga nije moguće vrati , zamijeniti za drugi artikl ili napraviti povrat sredstava.Šminku i druge kozmetičke proizvode nema mogućnost povrata temeljem zakona.