Uvjeti korištenja

Dobro došli na KARNEVAL web stranicu!

Zahvaljujemo Vam na posjetu našem webu i na interesu kojeg ste iskazali za naše proizvode i našu tvrtku.

Poduzeće  KARNEVAL  d.o.o. , 4. Gardijske 51, 21 000 Split (Kamen)  prodavatelj robe ponuđenu na ovoj stranici.

Kako bi obavili kupnju na web shopu navodimo postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata robe.

 

REGISTRACIJA

Kako bi obavili kupnju , Kupac se mora registrirati na stranici www.karneval.hr. Prilikom registracije potrebno je unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku…). Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a svaku daljnju kupnju dovoljno je upisati e-mail i lozinku.

 

NARUČIVANJE ROBE

Roba se naručuje isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu; košarica.

Kako biste uspješno obavili kupnju trebate biti registrirani korisnik stranice www.karneval.hr.

Naručivanje robe moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, osim u situacijama kada je suprotno istaknuto na stranici. Sve narudžbe zaprimljene petkom poslije 16 sati ili blagdanom, biti će obrađene prvog sljedećeg radnog dana.

Artikle birate iz ponude Internet trgovine koja je podijeljena na različite kategorije, potkategorije i kolekcije. Proizvod koji želite naručiti dodajete ga u košaricu klikom na gumb ispod slike artikla „DODAJ U KOŠARICU“. Ukoliko artikl ima veličinu (primjerice kostimi) potrebno je prvo odabrati željenu veličinu.

U košarici ćete imati pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, cijene i količine artikla, iznos dostave te ukupan iznos narudžbe (s dostavom i PDV-om).

Nakon što Kupac zaključi narudžbu upisuje točne, važeće i potpune podatke za dostavu.

Po izvršenju narudžbe, Kupac će putem elekroničke pošte biti obaviješten o primitku narudžbe.

Kao način plaćanja možete odabrati između plaćanja pouzećem, karticom ili virmanski.

Pri odabiru virmanskog plaćanja ,Kupac prema uplatnim podacima navedenim u potvrdnom mail-u treba izvršiti uplatu u roku od najkasnije 3 radna dana na račun prodavatelja. Ukoliko je odabrano plaćanje kreditnom karticom, kupčevu kreditnu karticu se tereti za ukupan iznos narudžbe po slanju robe kurirskom službom.

 

PLAĆANJE ROBE

PLAĆANJE POUZEĆEM

Nakon što ste odabrali opciju plaćanja pouzećem, pošiljku ćemo uputiti na vašu adresu, a prilikom preuzimanja pošiljke , dužni ste dostavljaču platiti cjelokupni iznos naznačen na računu uključujući i trošak dostave.

PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM ILI Internet BANKARSTVOM

Kod izbora ovog načina plaćanja, kupac na e-mail adresu dobiva potvrdu narudžbe sa svim potrebnim podacima za izvršenje plaćanja. Rok plaćanja je 3 dana. Narudžba se šalje nakon što banka provede nalog.

PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM

Na stranici WSPay odaberite vrstu kreditne kartice kojom plaćate i unesite tražene podatke. Kad potvrdite kupnju, vidjeti ćete potvrdu o svojoj narudžbi koja će biti poslana na vašu e-mail adresu. WSPay sustav poslat će vam potvrdu na e-mail o autorizaciji vaše kartice za navedeni iznos. Radi vaše zaštite WSPay sustav ne dopušta nam naplatu većeg iznosa od autoriziranog niti uvid u broj vaše kreditne kartice.

 

SIGURNOST

Poduzeće KARNEVAL d.o.o. obvezuje se čuvati privatnost svih svojih Kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za provedbu transakcija i narudžbi. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima KARNEVAL d.o.o webshopa koji su odgovorni za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Pri plaćanju karticama na našoj web trgovini koristite WSpay™ – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

WSpay™ osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u WSPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. KARNEVAL d.o.o. nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima WSpay™ sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Sustav koristi kriptografski uređaj certificiran prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. WSPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost online plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova.

 

NAČIN I TROŠAK DOSTAVE

KARNEVAL d.o.o. obavlja dostavu paketa na području Republike Hrvatske.

Trošak dostave naplaćuje se 24 kn za narudžbu manju od 500 kn. Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 500 kn.

Narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati uz plaćanje pouzećem ili karticom šaljemo isti dan, a narudžbe zaprimljene nakon 12 sati, šaljemo sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene uz odabir plaćanja općom uplatnicom/ Internet bankarstvom šaljemo nakon što je vaša uplata vidljiva na našem računu i to za uplate vidljive do 12 sati narudžbu šaljemo isti dan (osim vikendom i praznicima), a ostale sljedeći radni dan.

Naručene artikle dostavljamo u roku 1-2 radnih dana od trenutka kada je narudžba Kupca autorizirana, osim ako dostavna služba nema propisani određeni raspored dostave koji se odnosi na vašu adresu.

Ako Kupac u očekivanom vremenu ne primi robu ili bilo kakvu obavijest o isporuci robe, Kupac treba obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele određene radnje, pronašla pošiljka te kako bi se Kupcu poslala nova pošiljka odnosno zamjenska (info@karneval.hr ili tel. 021/669 503). Ukoliko je naručena roba od strane Kupca ispravna i neoštećena, a Kupac ju ne želi primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti nadoknadu svih troškova od Kupca koji su vezani za isporuku proizvoda.

OSOBNO PREUZIMANJE

Narudžbu je moguće osobno preuzeti na našem distributivnom skladištu , na adresi 4. Gardijske 51, 21 000 Split (Kamen) radnim danom od 7 – 15 sati.

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broju telefona 021/ 669 503 , a prilikom preuzimanja ponesite sa sobom kopiju računa koji ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu. Osobno preuzimanje proizvoda u našem skladištu je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.

 

POVRAT I REKLAMACIJE

POVRAT ROBE

Kupac ima pravo na povrat sredstava ili zamjenu artikla u slučaju isporuke robe koja nije naručena.

Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismenim putem mail-a na info@karneval.hr , s točnim brojem narudžbe.

Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, pošiljku vraćate na naš trošak preko dostavne službe koju ćemo poslati na Vašu adresu, a mi ćemo vam poslati ispravan proizvod na naš trošak.

ZAMJENA ROBE

Zamjena robe je moguća u roku od 7 dana od primitka pošiljke.

Zahtjev za zamjenu robe potrebno je poslati zajedno s robom unutar 7 dana od primitka pošiljke na adresu: KARNEVAL d.o.o. , 4. Gardijske 51, 21 000 Split (Kamen)  . Kupac snosi trošak dostave robe prema prodavatelju.

Kupac treba napisati zahtjev o zamjeni robe i naznačiti da li želi proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili potpuno novi proizvod i o tome obavijestiti Prodavatelja na mail info@karneval.hr i priložiti pismeni zahtjev uz vraćenu robu.

Kupac je dužan vraćenu robu dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, a proizvod ne smije biti korišten, opran ili oštećen. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju zamjena nije moguća.

REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na reklamaciju robe koja ima tvorničku grešku ili u slučaju oštećenja koja nisu nastala u transportu te nisu mogla biti vidljiva pri provjeri pošiljke prilikom preuzimanju u roku 48 sati od zaprimanja robe.

Reklamacije se šalju isključivo pismenim putem na mail  info@karneval.hr  . Kod pisanje reklamacije potrebno je navesti broj narudžbe, razloge reklamacije te priložiti fotografiju  kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.

U slučaju opravdane reklamacije omogućujemo raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjene proizvoda

Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.